کتاب صوتی رایگان

ورود کتاب صوتی به دنیای امروزی یکی از مقوله‌هایی است که کتابخوان‌ها با آن روبه‌رو هستند. با وجود علاقه این گروه به کتاب کاغذی سرعت پیشرفت و کمبود زمان برای مطالعه حتی این دسته از مخاطبان کتاب را نیز تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را به سمت شنیدن کتاب سوق داده است. 

سماوا به منظور تولید و نشر کتاب‌های صوتی که به نوعی آشتی با فرهنگ کتاب‌خوانی است؛ شرایطی را فراهم آورده تا مخاطبان بتوانند بدون هزینه، شنیدن کتاب‌های صوتی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند و در نهایت به افزایش سرانه مطالعه کمک کنند.

کتاب صوتی

کتاب‌ صوتی رایگان

سریال صوتی

سریال صوتی رایگان

پادکست

پادکست رایگان

رادیکو

بخش کودک و نوجوان

پادکست‌های سماوا

1402/11/02
اسم این پادکست دچاره چون قراره به سراغ شخصیت‌هایی بریم که دچار یه وضعیت غیرعادی...
1402/10/11
قسمت سوم از فصل دوم پادکست پنارت منتشر شد( بالاخره!) در این فصل قراره اتفاقات...
1402/01/15
پادکست نهج البلاغه گویندگان پادکست نهج البلاغه: استاد داریوش ارجمند، دکتر عسل قطبی، دكتر قیس...

همکاری ناشران

اگر علاقه‌ دارید تا کتاب‌هایتان را به کتاب صوتی رایگان تبدیل کنید، با افتخار در خدمت هستیم.

5 ناشر همکار

همکاری گویندگان

اگر فکر می‌کنید صدای خوبی دارید، می‌توانید نمونه کارهایتان برای ما ارسال کنید.

14 گوینده همکار

همکاری نویسندگان

شما می‌توانید نوشته‌های خود را در سماوا صوتی و معرفی کنید.

3 نویسنده همکار

کتاب صوتی رایگان

دوست‌داران کتاب، شاد باشید! به لطف اینترنت، می‌توانید بسیاری از محتوای کتاب‌ها را رایگان دریافت کنید. کتاب‌های آنلاین رایگانی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را جستجو کنید، اما گاهی اوقات، وقت کافی برای نشستن و خواندن ندارید. خوشبختانه، تعداد زیادی کتاب صوتی رایگان وجود دارد که می‌توانید در حین کار، تمیز کردن، رانندگی، یا تقریباً هر کاری که به تمرکز بالایی نیاز نداشته باشد آن را بشنوید. اگر به دنبال کتاب صوتی رایگان هستید می‌توانید در ژانرهای مختلف کودک و نوجوان، رمان و داستان، موفقیت و انگیزشی، فلسفه و دفاع مقدس و هرآنچه از کتاب‌های صوتی می‌خواهید را در سماوا بشنوید. سهولت دسترسی به کتاب صوتی، استفاده از زمان‌های پرت و مرده، قابلیت حمل آسان، صرفه جویی در مصرف کاغذ و مزیت‌های بسیاری که کتاب صوتی دارد؛ مخاطبان کتاب را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را به شنیدن کتاب‌های صوتی سوق داده است. برخی افراد هم اعتقاد دارند که گوش سپردن به کتاب های صوتی حتی برای کسانی که به خواندن کتاب های چاپی و الکترونیکی علاقه دارند، تجربه متفاوتی به همراه داشته و می‌تواند به فهم عمیق‌تر کتاب کمک کند. پیشنهاد می‌کنیم کسانی که تا به حال شنیدن کتاب‌های صوتی را تجربه نکرده‌اند، از کتاب‌ های صوتی رایگان که هزینه‌ای ندارند، استفاده نمایند.

چگونه کتاب صوتی رایگان دانلود کنیم؟

آیا تا به حال به دنبال دانلود کتاب صوتی رایگان بوده‌اید؟ پس حتما متوجه شده‌اید برخی از سایت‌ها بدون در نظر گرفتن حقوق مادی و معنوی و به صورت غیر قانونی کتاب‌های صوتی را به صورت رایگان منتشر می‌کنند. اما شما می‌توانید به صورت قانونی و با کیفیت مناسب محصولات رایگان ما را بشنوید. یک کتاب صوتی در سماوا، بعد از عبور از فیلترهای گزینش مناسب‌ترین فرد برای کتابخوانی، انتخاب موسیقی درخور موضوع ‌و محتوا توسط کارشناس، پخش و در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد. اگر برای گوش دادن به کتاب گویا مطمئن نیستید، می‌توانید از کتاب‌های صوتی رایگان سماوا که در دسترس مخاطبان خود قرار داده است استفاده کنید، تا لذت گوش دادن به صدای کتاب‌ها را تجربه کنید. انتشار نسخۀ صوتی، به همراه نسخۀ چاپی کتاب، سال‌هاست در کشور‌های جهان رواج یافته است. امروزه افراد روزانه حداقل، دو سه ساعت از زمان خود را در راه خانه به محل کار هستند، می‌توانند این زمان‌های مرده و پرت را به مطالعه اختصاص دهند اما این مطالعه به جای خواندن شنیدن است، با وجود کتاب صوتی حتی افراد بی‌سواد هم میتوانند از نعمت کتاب بهره‌مند شوند.

بهترین کتاب های صوتی رایگان در سماوا

مخاطبان در پادکست و کتاب صوتی بالاترین قدرت انتخاب را برای گوش دادن به پادکست‌های سلامت، ورزشی، اجتماعی و … دارند. در پادکست یا کتاب گویا تمام امکانات اعم از شنیدن هر قسمت از صدا، جلو و عقب کردن آن و شنیدن مجدد در اختیار مخاطب است. ولی در رادیو یا حتی رادیو‌های اینترنتی چنین قابلیتی برای کاربر تعریف نشده است. کتاب‌های صوتی می‌توانند در انتقال حس اثر مورد نظر نقش بسیار مفیدی داشته باشند؛ با استفاده از جلوه‌های موسیقی و صدای گیرای گویندگان تاثیرگذاری کتاب‌ها چند برابر می‌شود. به عنوان مثال یک موسیقی گوش‌نواز و صدای گرم گوینده می‌تواند شما را به عمق داستان آثار عاشقانه ببرد و تجربۀ خوبی از آن کتاب در ذهن شما به جا بگذارد. سماوا افتخار همکاری با بازیگران و دوبلورها را داشته است. مسئله‌ای که در کتاب صوتی بسیار حائز اهمیت است “راوی” کتاب است. اگر راوی نتواند حس کتاب را به خوبی منتقل کند،کیفیت محتوا و نویسنده کتاب را تحت شعاع قرار می‌دهد. شما می‌توانید کتاب‌های صوتی رایگان را با صدای هنرمندان نام آشنا در سماوا بشنوید. کتاب صوتی رایگان ایکیگای با صدای نیوشا مدبری و سریال صوتی رایگان شاهنامه با گویندگی دوبلوذرهای عزیز از آثاری است که صورت کاملا رایگان در دسترس علاقه‌مندان به کتاب صوتی قرار گرفته است.

گروه فرهنگی و هنری سماوا کتاب‌های صوتی را در بهترین نوع خود تولید و منتشر می‌کند در صورت تمایل می‌توانید برای خرید کتاب صوتی اقدام کنید.

در ادامه با تعدادی از کتاب‌های صوتی رایگان در سماوا آشنا بشوید:

کتاب صوتی رایگان صبر

کتاب صوتی رایگان ستارخان

کتاب صوتی نذری پرپروک

کتاب صوتی رایگان مگیل

کتاب صوتی رایگان شهید سعید

و …

نمایش همه جمع کردن