0
استودیو
0
گوینده
0
کتاب صوتی
0
دقیقه کتاب صوتی

سماوا و پیشینۀ سماوا

از سال 99 بود که برای پر کردن جای خالی قصه‌های شنیدنی و کم‌کردن غربت داستان‌های کاغذی کارمون روشروع کردیم.

همون روزها سعی کردیم تا بهترین گوینده‌ها از صداپیشه‌ها و دوبلورها گرفته تا بازیگرها و هر هنرمندی که می‌تونه کتاب‌ها رو شنیدنی‌تر کنه رو دور هم جمع کنیم. سه سال از این ماجرا گذشت و قرار شد تا با عنوان «سماوا» به کارمون ادامه بدیم و با ناشرهای مختلفی همکاری کنیم. تا امروز هم بیشتر از 400 عنوان کتاب رو شنیدنی کردیم، ماجرایی که همچنان هم ادامه داره.

البته این قصه به همینجا ختم نمی‌شه ما درسته که با نام سماوا از سال 1399 کار خودمون را شروع کردیم اما پس از 6 سال تجربه  تا با نام جدید سماوا بعنوان ناشر کتاب صوتی و یا بهتر بگیم ناشر محتوای صوتی کارمون رو شروع کردیم، ما تولید محتوای صوتی را بصورت تخصصی‌تر و تمرکز بیشتر و همچنین همکاری با دیگر ناشران ادامه دادیم. توسعه بازار کتاب‌های صوتی و اقبال مردم به این دست از محتوا این بازار بزرگ را بیش از پیش حرفه‌ای تر کرده و  ما در سماوا با راهنمایی تیم مشاوران و کارگروه‌های هنری امید داریم که با همکاری ناشران برتر و هنرمندان گرانقدر در جهت رشد و توسعه این فرهنگ گامی هرچند کوچک برداریم.

چرا برای تولید کتاب صوتی همکاری کنیم؟

1. هزینۀ بالای تولید 

هزینۀ تولید کتاب‌های صوتی برای ناشران به صرفه نیست، هزینۀ گوینده، اجارۀ استودیو، صدا بردار، تهیه کننده و… اما ناشران صوتی مثل سماوا به دلیل داشتن استودیو، صدا بردار، تیم تولید و گویندگان بصورت رسمی و قراردادی با قیمت بسیار مناسب‌تری امکان تولید محتوای صوتی را برای شما دارد.

2. کیفیت تولید 

در تولید محتوای صوتی پارامترهای مختلفی در کیفیت تولید اثر گذار است که اولین گزینه استودیو و میکروفن است ما در سماوا با داشتن 5 استودیو مجهز با کیفیت‌ترین خروجی‌های صدا را در اختیار مشتریان و مخاطبان قرار می‌دهیم

دومین پارامتر  تیم تولید اعم از گوینده، صدا بردار و تهیه کننده است. ما در سماوا با تشکیل کارگروه‌های متخصص و حرفه‌ای با جرات ادعا می‌کنیم یکی از بهترین و با افتخارترین تیم‌های تولید محتوای صوتی را در اختیار داریم.

3. ارتباط با هنرمندان و گویندگان

پس از حدود 3 سال فعالیت تخصصی در عرصۀ تولید محتوای صوتی توانستیم تیم متخصصی از گویندگان، دوبلورها و گویندگان محتوای صوتی را در خانوادۀ سماوا کنارهم جمع کنیم. برخی از هنرمندان نام آشنای سماوا: مسعود فروتن، داوود حیدری، امین زندگانی، پیمان طالبی،اردشیر منظم، زیبا بروفه، شهره سلطانی، لیلا برخورداری و …

4. سرعت تحویل و اتمام پروژه

در صورت عدم داشتن تجربه در تولید محتوای صوتی اینکار می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد ما در سماوا پس از تایید گوینده توسط کارفرما در کمترین زمان ممکن محتوای صوتی را در اختیار کارفرما قرار می‌دهیم

پلتفرم های کتاب صوتی

پلتفرم‌ها |همکاری با 4 پلتفرم مطرح کشور.

پس از همکاری با سماوا و عقد قرارداد و در صورت درخواست کارفرما کتاب صوتی یا پادکست شما در پلتفرم‌های طرف قرارداد سماوا منتشر خواهد شد و بصورت ماهانه یا فصلی گزارش تمامی پلتفرم‌ها در قالب فایل پاورپوینت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

فیدیبو

طاقچه

کتابراه

نوار

شنوتو (پادکست)

کست باکس (شنوتو)

ناشران همکار | سماوا.

ما در طول این سه سال به لطف و اعتماد همکارانمان در صنعت نشر توانستیم با بیش از 20 ناشر مطرح و فعال همکاری داشته باشیم.

ما را دنبال کنید